keskiviikko 17. heinäkuuta 2019

Naku-uinnilla

Meillä on mökki suhteellisen rauhallisen järven rannalla. Ihan lähimpiä mökkinaapureita on vain yksi, ja tuollekin mökille suora näköyhteys on vain laitureidemme kautta. Tuolla mökillä vierailee säännöllisesti innokas kalamies, sellainen suunnilleen keski-ikäinen. Hän lähtee kalaan aina siinä vaiheessa kun meillä sauna lämpenee ja sattumoisin hän saapuu kalasta aina sopivasti kun minä olen nakuna rannalla. Eikä tämä mökkinaapureidemme vieras todellakaan häpeile katseitaan. Tuijottaa suorastaan silmää räpäyttämättä ja ahmii muotojani.

Ei siinä mitään. Olen ihan sinut kroppani kanssa, vaikka muutama ylimääräinen kilo onkin. Tiedän kuitenkin näyttäväni ihan kivalta. Olen saunonut monet kerrat sekasaunoissa ilman, että siinä on ollut mitään seksuaalista. Minua ei haittaa se, että joku nyt sattuukin näkemään minut Eevan-asussa. Jotakin muuta se kuitenkin saattaisi haittaa.


Mökillä ollessa meillä sauna lämpeää ihan jokaisena iltana. Ja jos sää yhtään antaa myöden niin aina sinne järveen tekee mieli pulahtaa. Päiväsaikaan jos menen uimaan niin useimmiten puen päälleni joko uimapuvun tai bikinit, tai ainakin bikineiden alaosan. Mutta saunan jälkeen alastomuus tuntuu luontevimmalta tavalta.

Miten on lukijani? Menetkö saunasta järveen nakuna vai uikkareissa? Kumpi on sinun tapasi? Miten sinä reagoisit tällaiseen mökkinaapuriin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti